با اعلام گمرک ایران؛

از این پس تمامی خدمات صدور بیمه نامه به صورت الکترونیک و غیرحضوری انجام می شود.

از این پس تمامی خدمات صدور بیمه نامه به صورت الکترونیک و غیرحضوری انجام می شود.

به گزارش ایلنا؛ گمرک ایران در ادامه توسعه پنجره واحد تجارت فرامرزی و خدمات الکترونیکی، شرکت های  بیمه را به سامانه جامع گمرکی متصل کرد. از این پس خدمات صدور بیمه نامه به صورت الکترونیک و غیر حضوری انجام می شود.

بر همین اساس به منظور تسهیل فرآیند ترانزیت برای شرکت های حمل و نقل بین المللی، علاوه بر بیمه پاسارگاد فاز اول اتصال سامانه های بیمه با پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک ایران، توسط بیمه دی و آسیا نیز به بهره برداری رسید؛ لذا از این پس کلیه خدمات صدور بیمه نامه در رویه های مربوطه به صورت الکترونیک و غیر حضوری انجام می شود.

همچنین شرط ادامه همکاری با شرکت های بیمه، تکمیل فرآیند درخواست و صدور بیمه نامه الکترونیک بصورت کاملا غیر حضوری است.

لازم به ذکر است؛ هم اکنون ۲۷ سازمان همجوار در سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی به صورت بر خط در ارتباط هستند که سبب تسهیل و توسعه تجارت از طریق کاهش زمان و هزینه صاحبان کالا شده است.

کد: 50013588

زمان انتشار: یکشنبه 10 دی 1396 02:51 ب.ظ

تعداد نمایش: 22

آخرین شماره ماهنامه آفتابگردان

آدرس: تهران- خیابان شهید مطهری - خیابان گلریز - پلاک 25 - طبقه 5

تلفن: 02188326383

فاکس: 02188326089

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انجمن صنفی صنایع روغن‌نباتی ایران بوده و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است | کپی‌رایت © 2008- 2017.